centrales aérobies de vos cellules

Описание: Описание вашего первого форума.

Banning
Banning
С нами: 2 месяца 5 дней

Сообщение #1 Banning » 06.09.2019, 07:51

Hardlopen voor gewichtsverlies is een hardloopcoach, fitnesslogboek en een dieethulp in één. De app biedt trainingsschema's zoals hardlopen voor gewichtsverlies en training voor een 5k of 10k. De premium-versie biedt meer muziek, trainingsplannen, een coachingoptie en verwijdert advertenties. Als je probeert af te vallen en een plan nodig hebt om te beginnen met hardlopen, is deze app een goede optie.

De app volgt de basisprincipes zoals afstand, Nike Cortez Mujer tempo, calorie?n, enz. En is tegelijkertijd heel gemakkelijk te gebruiken. Er is geen lange instelling, druk gewoon op een knop en u bent klaar om te gaan. U kunt het FitBit, MapMyRun, RunKeeper of vele andere populaire apps koppelen om u op koers te houden.

Het dieetplan is ontworpen om de effectiviteit van de trainingen te vergroten en heeft gezonde recepten. U kunt ook een persoonlijk dieetplan maken. Het doel van de app is om je te helpen geleidelijk af te vallen en tegelijkertijd je uithoudingsvermogen op te bouwen. Onderweg heb je inspirerende citaten en een eenvoudig plan om te volgen.

Deze app is het beste voor beginners of degenen die intervaltraining willen. De intervallen kunnen voorspelbaar worden als je eenmaal het patroon hebt berekend, dus dat is een nadeel. Een ander nadeel is dat de app behoorlijk wat batterij gebruikt.

Ik weet zeker dat pati?nten ons op een of ander moment, zo niet dagelijks, de vraag stellen: "Wat is de beste schoen voor mij?" Afhankelijk van iemands persoonlijkheid en bereidheid om te praten, kan dit een vrij lange discussie met uw pati?nt worden.

In de loop van mijn 10 jaar in de praktijk is deze discussie ge?volueerd om te informeren wat ik mijn pati?nten nu adviseer. De literatuur heeft ons nooit echt in een of andere richting geleid met Nike Air Max 90 Dámské betrekking tot een paradigma voor schoenselectie. De loop van de geschiedenis heeft aangetoond dat de schoenenindustrie het verleden heeft ontwikkeld om schoenen te maken voor een platte voet, normale boog of hoge boog. Hoewel dit nooit wetenschappelijk is bewezen, accepteren de meeste podologen over de hele wereld dit paradigma.

Met betrekking tot de nieuwste categorie schoenen beschreven als 'minimalistisch', hebben velen het een rage genoemd die vervaagt. Of deze "rage" nu vervaagt of niet, de industrie is verschoven naar het maken van schoenen die niet langer passen in het oude paradigma voor schoenselectie. Als u de meerderheid van de hardloopschoenen in een speciaalzaak voor hardloopschoenen zou oppakken, zou u zien dat deze schoenen een verhoogd vermogen hebben om door de tussenzool te buigen. We kunnen de feiten beargumenteren of schoenen met flexibele tussenzolen Nike Cortez Heren minimalistische schoenen zijn, maar in werkelijkheid maakt het niet uit. De hardloopschoen is nu ge?volueerd naar een meer flexibele schoen met milde demping en minder bewegingscontrole.

Wanneer pati?nten me deze populaire vraag stellen, probeer ik mijn antwoord eenvoudig te houden. Onze voeten zijn niet gemaakt of bedoeld om in schoenen te staan. In tegenstelling tot wat de meeste mensen geloven, heeft de geschiedenis ons laten zien dat vóór de jaren 1970 de hardloopschoen zoals de meeste mensen die vandaag kennen, niet eens bestond. In die tijd braken mensen nog steeds vier minuten mijl en renden marathons in tijden van twee uur en 20 minuten of sneller. Ik denk niet dat schoenen mensen sneller maken, noch voel ik dat ze blessures voorkomen.

In plaats van me te concentreren op welke schoen men zou moeten dragen, probeer ik mijn pati?nten te leren hoe ze hun voeten kunnen Nike Air Max 270 Hombre versterken en niet op een schoen moeten vertrouwen. Deze verklaring is natuurlijk algemeen en geldt niet voor elke pati?nt. Uiteraard zijn er banen en carrières waarvoor mensen bepaalde schoenen nodig hebben. Ik moet deze personen erop wijzen dat hun verwonding mogelijk niet voor 100 procent kan worden verholpen gezien hun schoenvereisten. Met andere woorden, hun schoenen kunnen hen dwingen om op een onnatuurlijke manier te lopen en te functioneren, wat leidt tot hun kwaal.

Название раздела: Ваш первый форум
Описание: Описание вашего первого форума.

Быстрый ответ

Введите код в точности так, как вы его видите. Регистр символов не имеет значения.
Код подтверждения
:hi: :smile: :wink: :twisted: :sad: :evil: :smoke: :eh: :eek: :fie: :silenced: :razz: :oops: :help: :spy: :insane: :biggrin: :toothless: :ill: :nervious: :weirdface: :pray: :clap: :think: :boxing: :cyclop: :rambo: :zombie: :cry: Ещё смайлики…

Вернуться в «Ваш первый форум»