rapport à celles dans lesquelles

Описание: Описание вашего первого форума.

Banning
Banning
С нами: 2 месяца 5 дней

Сообщение #1 Banning » 10.09.2019, 09:23

Government Canyon State Natural Area-terrein varieert van zandpad tot rots- en wortelpaden met enige hoogtewinst / verlies. De eerste paar stappen waren even wennen omdat mijn voet volledig ingepakt voelde in de schoenen die de mobiliteit van mijn voeten beperkten. Toen ik eenmaal aan die eerste reactie was gewend, had ik een Nike Air Max Tn Womens geweldige run-ervaring. De eerste 7-mijl lus is een onverharde weg met enkele rotsen en wortels om te navigeren, wat mild klimmen en de schoenen waren niet eens een bijzaak. Toen we op het punt stonden over te stappen naar een ander deel van het pad, hadden we ongeveer een kwart mijl weg en toen merkte ik de plakkerigheid van het loopvlak op. Ik had het gevoel dat ik bij elke stap mijn voeten van de weg moest pellen. Het was nog vroeg in de run, dus het maakte me op dit moment nog niet moe.

Het volgende deel van het pad is een gestage helling met rotsen www.innenstadtmusik.de en het terrein is niet zo glad en mijn voeten gingen gewoon recht over de rotsen, oneffen terrein zonder enige enkels op mijn enkels. Ik moet opmerken dat ik drie graad 3 verstuikingen in mijn linker enkel heb gehad, dus mijn enkel lijkt een beetje op Gumby. Het was leuk om me niet bewust te zijn van waar mijn voeten overheen gingen en niet zo te beschermen tegen het rollen van een enkel. In mijn huidige trainingsschoen kan ik vrijwel alles voelen en me zorgen maken over mijn positie als ik over het terrein cruise. De schoen zorgde voor een mooie rit tot 16 mijl. Ja, ik besloot op dit punt trailschoenen uit te schakelen voor het geval ik de laatste kilometers ongemak begon te ervaren.

We hebben ongebruikelijk weer gehad hier in San Antonio - ongeveer zes weken regen - dus het heeft hardlopen vrijwel onbestaand gemaakt. Ik moest Nike Air Max 90 Womens de Hoka One One Speedgoat 2 meenemen op een aantal behoorlijk natte, gladde en modderige paden. Ik had een solide run, rechtop gehouden, en deze schoenen zijn absoluut voor de lange termijn op elk type terrein en omgeving.

Nu zijn er verschillende dingen die me opvielen toen ik langer in de schoen liep. Ik zou unieke pijnsensaties krijgen die niet te lang duren en dan verdwijnen tijdens het laatste deel van mijn runs. Ik heb dit eerder gezegd over hoe ingekapseld de voet in de schoen zit, dus ik heb het gevoel dat het te maken had met het feit dat mijn voet en enkel minder bewegingsvrijheid hadden die dit gevoel veroorzaakten. Ten tweede, hoe vaker ik in de schoen rende, begon ik blaren rond het teenvak te ontwikkelen.

Dat was bijna 3 jaar geleden. Natuurlijk had ik onderweg nog een paar andere knikken (vanwege een slechte Nike Air Huarache Womens eerste overgang ... waar was de blog van Dr. Nick destijds?), Maar ik heb uiteindelijk vorig jaar een halve marathon gelopen in mijn Vibrams (eerste ooit!) En heb PRd op mijn 5K-tijd met meer dan 2 minuten evenals op mijn 10K-tijd. Ik kan verder en sneller rennen, maar het beste deel… .is ik kan me de laatste keer dat ik pijn had tijdens het rennen niet eens herinneren. Scheenspalken en kniepijn behoren echt tot het verleden en dat het neuroom van Morton waarvan artsen me vertelden dat het er voor altijd zou zijn, is verdwenen. Zelfs als ik hakken draag! Ongeacht op welk oppervlak ik rondloop. Oh en mijn vervelende bunion? Verminderend voor mijn ogen. Ik heb nooit geweten dat een grote teen daadwerkelijk van links naar rechts kon bewegen en nu heb ik spiercontrole die ik niet eerder had. En de voetboog of eerder gebrek daaraan? Nike Internationalist Femme Laten we zeggen dat als ik op blote voeten uit een plas water over het trottoir loop, ik NORMALE voetafdrukken heb, geen dikke vette vlek zoals ik eerder had gedaan. Ik weet zeker dat mijn voormalige professoren verbaasd zouden zijn. De transitie die mijn voeten de afgelopen jaren hebben doorgemaakt, is voor mij een wonder geweest en ik ben elke dag dankbaar voor de mogelijkheid om pijnloos te lopen. Mijn voeten staan ??steeds dichter bij hoe God ze heeft ontworpen en het gaat alleen verder en omhoog vanaf hier.

Dus nu ben ik klaar om het echt te pushen en echt het potentieel te ontdekken dat al die jaren gedwongen is te blijven liggen. Het is nogal de hobbelige weg en jaren van zelfanalisatie geweest, maar de wens om door te dringen heeft me gebracht waar ik ben. Ik heb geleerd om nooit de woorden van een ander te nemen als Nike Air Vapormax Damen de laatste oproep wanneer je hart om meer schreeuwt en om een ??open geest te houden ... als mode belangrijker was geweest, heb ik misschien nooit ervaren hoe levensveranderende Vibrams voor mij zou zijn. Met het risico dat ik als een reclame klink, kan ik met alle eerlijkheid zeggen dat ik geen zin heb om ooit in een andere schoen te rennen. Ik denk dat ik ondanks alle hindernissen die ik ben tegengekomen, kon eindigen waar ik nu ben, de woorden kon uithalen en nederig zeggen: "Het was het allemaal waard".

Название раздела: Ваш первый форум
Описание: Описание вашего первого форума.

Быстрый ответ

Введите код в точности так, как вы его видите. Регистр символов не имеет значения.
Код подтверждения
:hi: :smile: :wink: :twisted: :sad: :evil: :smoke: :eh: :eek: :fie: :silenced: :razz: :oops: :help: :spy: :insane: :biggrin: :toothless: :ill: :nervious: :weirdface: :pray: :clap: :think: :boxing: :cyclop: :rambo: :zombie: :cry: Ещё смайлики…

Вернуться в «Ваш первый форум»