eerst echte kleding

Описание: Описание вашего первого форума.

Banning
Banning
С нами: 3 месяца

Сообщение #1 Banning » 28.09.2019, 06:42

Af en toe deel ik mijn avonturen in de keuken. Ik kook eigenlijk veel voor het gezin, ook al wordt het niet regelmatig gedeeld op de blog. Omdat het favoriete verzoek van de First Lady Mac en kaas is, hebben we een aantal Adidas Zx Flux Donna verschillende manieren getest om dit voor haar te maken. Er is altijd de klassieke "out-of-the-box" -stijl, waaruit we veel organische opties hebben om uit te kiezen. We zijn ook de route voor gebakken squash gegaan, die best lekker is, maar meestal door een vrouw wordt gemaakt.

Deze keer hebben we besloten om een ??zuivelvrije optie voor #MeatlessMondayNight te proberen, en mac- en kaasparen perfect voor diegenen onder u die op zoek zijn naar een voetbalavondschotel op maandagavond.

Doe mee als dit bekend is: je hardloopplan zegt zoiets als '5 mijl tempo run plus 1 mijl opwarmen en 1 mijl afkoelen'. Je hebt er naar gekeken en ‘5 mijl in tempo’ gelezen en niet echt meegerekend in de andere twee mijl, dus wanneer de lunch komt of het vroege ochtendalarm klinkt, besef je dat je geen tijd hebt voor 7 mijl.

Wat te doen? Je weegt Adidas Zx Flux Femme het af. Het tempo van 3 mijl vormt niet de uitdaging waarvan je weet dat je het nodig hebt, dus je besluit om het opwarmen en afkoelen kort te houden. Je jogt 400 meter of een halve mijl en start je snellere gedeelte, hijgend en puffend voor 5 mijl voordat je buiten je deur stopt en die laatste mijl van langzaam rennen afbreekt, want 'wat is het punt?'

Het scenario is misschien niet precies hetzelfde voor jou - misschien ben je altijd te laat voor de baan en mis je de warming-up of misschien ga je rechtstreeks vanuit je auto naar het begin van de parkrun op zaterdagochtend - maar ik garandeer dat op een gegeven moment of een ander in je week ben je schuldig aan het verwaarlozen van je warming-up en cool-down omdat je 'geen tijd hebt'.

Er is echter een reden waarom ze in je plan zitten en ze kunnen echt een verschil maken Nike Air Max 95 Donna voor je prestaties. En vooral in deze koude wintermaanden kan het goed voorbereiden van je lichaam op een zware training je beschermen tegen blessures.

Ik heb me er ook aan schuldig gemaakt. Ik rende de vijf mijl naar mijn kantoor met mijn benen onzin voor de eerste vier omdat ik meteen in een gestaag tempo was gelanceerd en de dag ervoor niet goed was afgekoeld.

En wanneer je aan het einde van je run afkoelt, breng je je hartslag terug naar beneden, breng je je adrenalinewaarden naar beneden en haal je wat van die lactaat in je spieren weg.

Ik weet dat ik dit zeg vanuit een ietwat bevoorrechte positie waarbij ik de uren die ik werk onder controle heb, maar de tijd nemen om goed op te warmen en af ??te koelen kan echt een verschil maken.

Vandaag ging ik vijf kilometer hardlopen. Ik ging naar Finsbury Park en liep een paar rondjes. Na mijn eerste ronde versnelde ik het tempo een beetje - niets te snel, alleen een comfortabel zware inspanning de heuvels op en met de voet op het gas langs de andere kant.

finsbury park kleur

Toen ik thuiskwam, heb ik mijn run geüpload en het tempo bekeken. Een ronde van Finsbury Park (die iets minder dan 1,5 mijl is en twee ups en twee downs per ronde heeft) had me 11 minuten gekost. Toen ik in september Nike Air Vapormax Womens 6x ronden reed (met een rustperiode van 90 seconden), zou ik ronden doen in 10 minuten tussendoor.

September was het hoogtepunt van mijn herfstmarathontraining. De race ging niet volgens plan, maar ik heb er alle vertrouwen in dat ik op dat moment in staat was om een ??marathon van 3:30 te lopen en zo niet, heel dicht in de buurt. Het is dus verleidelijk om naar de cijfers van vandaag te kijken en te voelen dat dat soort fitness ver weg is.

Het is januari. De marathon van Londen is bijna 16 weken verwijderd. Ik heb vijf hardlopers die plannen hebben die ik deze week voor Londen heb geschreven. Ze hebben me verteld wat hun doelen zijn en wat ze willen bereiken, en wanneer ze die eerste paar marathon tempo mijlen doen, zijn de kansen - 26,2 mijl in dat tempo zal een lange weg voelen.

Maar je loopt je marathon niet in Nike Cortez Mujer januari, je loopt hem in april of mei of wanneer het ook is. Je voert het uit aan het einde van je trainingsplan. Als uw marathontempo in deze fase gedurende meer dan 10 mijl gemakkelijk en duurzaam was, is uw doel uitgeschakeld. Vertrouw op het proces, vertrouw op de training en focus op elke run voor je. Probeer in dit stadium niet te veel, te snel te doen. Er is nog een lange weg te gaan.

Wat betreft mijn run - ik train in april voor South Downs Way 50, dus een marathon die maand is niet aan de orde. Maar het zou leuk zijn om te denken dat ik toen al terug kon naar die 4 x 10 minuten rondjes van het park.

Название раздела: Ваш первый форум
Описание: Описание вашего первого форума.

Быстрый ответ

Введите код в точности так, как вы его видите. Регистр символов не имеет значения.
Код подтверждения
:hi: :smile: :wink: :twisted: :sad: :evil: :smoke: :eh: :eek: :fie: :silenced: :razz: :oops: :help: :spy: :insane: :biggrin: :toothless: :ill: :nervious: :weirdface: :pray: :clap: :think: :boxing: :cyclop: :rambo: :zombie: :cry: Ещё смайлики…

Вернуться в «Ваш первый форум»