sich aus dem gesamten

Описание: Описание вашего первого форума.

Banning
Banning
С нами: 3 месяца

Сообщение #1 Banning » 29.09.2019, 02:54

Naarmate Bournemouth Marathon dichterbij komt, heb ik meer raceverslagen gelezen. Ik wist vaag dat er ergens in de race een heuveltje was toen ik me aanmeldde, maar dacht er niet veel over na. Bij het lezen van deze rapporten klonken de twee heuvels in de laatste fasen niet al te leuk. Dus in tegenstelling tot die eerste 10k, heb ik me op hen voorbereid.

Vorige week was mijn plan om een ??sessie van 4 x 1,5 mijl herhalingen te houden. Maar in plaats van deze in het vlakkere park bij mijn huis te doen, ging ik in plaats daarvan naar Finsbury Park. Een ronde van Finsbury Park is 2,5 km (perfect), maar er zit ook een heuvel in die je twee keer Nike Air Pegasus 83 Mens in één ronde oploopt. Het zou een goede Bournemouth-voorbereiding zijn.

Ik berekende de rondetijden die ik moest raken, liet een beetje de heuvel op en begon toen te rennen. En er gebeurde Nike Air Max Command Damen iets onverwachts - ik kwam binnen onder het oorspronkelijke (niet aan de heuvel aangepaste) tempo.

We vergeten soms hoe belangrijk de mentale kant van training is. Die ene sessie zal niet enorm veel hebben gedaan voor mijn fitness - het is slechts een onderdeel van een grotere puzzel van marathontraining. Maar het tempo op en af ??lopen van heuvels deed enorm veel voor mijn vertrouwen in Bournemouth. Met nog een paar van dergelijke sessies (en een paar keer een grote kontheuvel aan het einde van mijn lange hardlooproute) ga ik hopelijk de marathon in om die heuvels op te nemen en niet bang voor ze te zijn.

We wilden een rennende crew-groep-club-team Nike Air Max 720 Mujer cre?ren dat alles vastlegde waar we over gaan: alle kilometers lopen en het doden op sociale media.

Of we nu selfies maken met 44 mensen, in aanmerking komen voor Boston, foto's van Nike Air Max 95 Femme onze voeten maken voor Instagram, of aanmelden voor alle races omdat we onszelf niet kunnen helpen - we doen het samen.

All-in: we zijn (simpel gezegd) hardlopers. De groep bestaat uit het hele spectrum van hardlopers: midden in het peloton, Boston-kwalificaties, couch-to-5k-ers, first timers, run / walkers, leeftijdsgroepwinnaars, trailrunners, ultra runners, marathoners, half marathoners , ALLE lopers. We zijn een gemeenschap die bestaat uit individuen die uitgaan en hun eigen dromen bereiken en hun eigen pad bewandelen, maar we doen het samen en vieren de reis.

Het idee werd geboren kort na de Phoenix Marathon, waar een groep vrienden in de sociale media een weekend beleefde dat zoveel meer was dan het runnen van een race. Het was een kring van hardlopers die voornamelijk via sociale media communiceerden (en veel voor het eerst Nike Air Presto Womens samenkwamen) die rond een evenement samenkwamen, high-fiving werden, besties werden en dat gevoel levend wilden houden. "Waar en wanneer doen we dit weer?" Was achteraf vrijwel de consensus.

Название раздела: Ваш первый форум
Описание: Описание вашего первого форума.

Быстрый ответ

Введите код в точности так, как вы его видите. Регистр символов не имеет значения.
Код подтверждения
:hi: :smile: :wink: :twisted: :sad: :evil: :smoke: :eh: :eek: :fie: :silenced: :razz: :oops: :help: :spy: :insane: :biggrin: :toothless: :ill: :nervious: :weirdface: :pray: :clap: :think: :boxing: :cyclop: :rambo: :zombie: :cry: Ещё смайлики…

Вернуться в «Ваш первый форум»