stap verder en nodigt

Описание: Описание вашего первого форума.

Banning
Banning
С нами: 3 месяца

Сообщение #1 Banning » 08.10.2019, 07:03

Dit is een gesponsorde blog; terwijl de hier geuite meningen echt van mij waren, werd mij door de Honda Dealers Advertising Association in Noord-Californi? aandacht besteed om dit product te beoordelen.

Wat is een van je favoriete 'speciale Nike Air Max 90 Damen momenten'? Weet je nog in welke auto je toen reed? Als het een Honda was, zou je verhaal kunnen worden opgenomen in een korte film. Noord-Californi? Honda wil horen over een van je speciale momenten en hoe een Honda-voertuig een speciale rol speelde.

Het is eenvoudig - deel hier eenvoudig uw Honda-verhaal en uw verhaal zou opnieuw kunnen worden voorgesteld als een korte film in de #NorCalGetsIt-campagne van Honda.

In mijn leven zijn er drie auto's geweest die mijn 'speciale momenten' omringen:

Mijn eerste auto, die ik op de middelbare school reed (echt van mijn moeder). Maar degene die ik naar en van school reed, naar de praktijk, naar het winkelcentrum, naar mijn eerste baan, naar alles en nog wat dat was mijn jaren van 14-18.
De eerste auto die ik bezat - na het college. Ik wist wat ik wilde, ik ging naar de dealer en vroeg om een Nike Internationalist Donna ??specifieke kleur en vertelde hem me te bellen wanneer hij die had. Ik heb een aanbetaling gedaan, heb het gefinancierd en heb maandelijkse betalingen gedaan totdat het werd afbetaald.
De "gezinsauto" - die ene vrouw en ik kocht met betrokken huisdieren en baby's. Het was een verstandige aankoop, we wisten dat we iets wilden dat onze hond, een (toekomstige) autostoel, en alle fietsen, speelgoed, uitrusting en al het andere zou kunnen bevatten.
Wat te delen?
Je verhaal kan van alles zijn. Het zou kunnen gaan studeren, roadtrips, de auto generaties lang doorgeven, speciale aanpassingen die je hebt gemaakt - als je zoals ik was, stopte je speakers in de auto van je moeder. Maak het persoonlijk, maak het grappig, maak het romantisch, maak het van jou.

Er was geen groot plan om twee marathons te doen in acht dagen, het gebeurde gewoon Nike Air Max Command Mens op die manier.

Ik had dit jaar een Good For Age-inzending voor Londen, maar na de ervaring van vorig jaar wilde ik niet proberen daar snel te rennen.

Mijn raceplan was hetzelfde als dat van Paula Radcliffe - geniet van de sfeer, geniet van de dag en denk niet teveel na over de tijd. Toen ik uit de 80k ultramarathon kwam in maart, voelde mijn benen behoorlijk goed. Dus, toen ik naar Manchester ging om Phil toch te ondersteunen, besloot ik hem rond de 26,2 mijl te ondersteunen door naast hem te rennen.

Waren je benen niet verpest?

Nee niet echt. Ik reed beide races met een verstandige snelheid waarmee ik van beide kon genieten. Als je twee marathons zo dicht bij elkaar doet, krijg je ook geen PB, dus probeer het niet eens. Gewoon ontspannen en genieten van veel ondersteuning tijdens uw trainingsrun. Mijn benen zijn beter in vorm dan vorig jaar tijdens / tijdens SnowDublin.

Eet veel. Veel geslapen. Ging naar het Nike Air Pegasus 83 Womens werk en at en sliep nog wat meer. Ik rende eenmaal: drie mijl op de woensdag om een ??idee te krijgen hoe mijn benen meer dan wat dan ook aanvoelden. Ik fietste een paar dagen langzaam van en naar mijn werk en ging twee keer zwemmen. Neem je herstel verstandig op. Ga niet veel kilometers maken - het heeft geen zin. Eet goed en slaap goed.

Wat is het volgende?

Ik ga in mei naar Kopenhagen om daar de marathon te lopen. Ik hoop het een beetje sneller te laten lopen dan bij deze twee en dicht bij mijn marathon-PB te zijn. Je zou dus kunnen zeggen dat ik nu aan het afbouwen ben. Hoera daarvoor!

Название раздела: Ваш первый форум
Описание: Описание вашего первого форума.

Быстрый ответ

Введите код в точности так, как вы его видите. Регистр символов не имеет значения.
Код подтверждения
:hi: :smile: :wink: :twisted: :sad: :evil: :smoke: :eh: :eek: :fie: :silenced: :razz: :oops: :help: :spy: :insane: :biggrin: :toothless: :ill: :nervious: :weirdface: :pray: :clap: :think: :boxing: :cyclop: :rambo: :zombie: :cry: Ещё смайлики…

Вернуться в «Ваш первый форум»