geslaagd als medisch geschikt

Описание: Описание вашего первого форума.

Banning
Banning
С нами: 3 месяца

Сообщение #1 Banning » 09.10.2019, 05:21

We gaan het uitzoeken. Vorig jaar was RnRLA enorm en waren er voldoende koralen. Als ik helemaal vooraan begin, sprint de 5K en eindig in 21 minuten (20 - 19?), Neem dan 3-4 minuten om te veranderen en laat het 1-2 blok lopen naar de startlijn ... Ik hoop om de helft binnen 25 minuten na de start te starten.

Oh ja, daar is ook die race. Ik weet zeker dat ik uitgeput ga raken zodra ik over de startlijn ga. Mijn benen zullen zijn als jello en ik probeer nog steeds op adem te komen. Zodra ik over de startlijn ga, kan ik rusten. LOL. Dat klinkt grappig, maar ik moet gewoon de helft officieel 'starten' en dan kan ik proberen me te hergroeperen. Ik heb geen plannen voor wat mijn eindtijd zal zijn voor de helft. Ik voer het in een comfortabel tempo uit en geniet van de sfeer en kostuums zoals vorig jaar.

Ik breng je Adidas Adilette Slides Womens terug naar oktober vorig jaar. Ik zat in een vliegtuig, vliegend naar Frankfurt met Liz, Katie en Jen, samen als ‘Team Rainbow’. Ik haat vliegen, dus ik ben geneigd mezelf af te leiden met boeken, muziek, films of hersenloze speculaties over marathons.

Het was het laatste weekend van oktober, wat een beetje een marathonweekend in de UK is. Ik had zelfs dat weekend een plek voor de marathon van Dublin, maar in plaats daarvan zouden we naar Frankfurt zijn gevlogen. De marathon van Frankfurt was op de zondag, Dublin was op de maandag, dus mijn metgezellen maakten grapjes dat ik een eerdere vlucht vanuit Duitsland kon nemen en 24 uur na mijn eerste weer klaar was om in Ierland aan te komen.

Ergens tussen het verlaten van het Britse luchtruim en het landen in Duitsland is een plan gevormd: in hetzelfde weekend van het volgende jaar zouden we twee marathons lopen in twee verschillende landen. Er zijn veel beloften die ik heb gedaan Nike Air Max Motion Damen terwijl ik 30.000 meter hoog in de lucht was (voornamelijk in de trant van "Als ik deze vlucht overleef, beloof ik dat ik een beter persoon zal zijn") maar meestal zijn ze in mijn hoofd dus ik heb niemand om me verantwoording aan hen af ??te leggen.

Het is een jaar later en twee van die originele partij zijn geslaagd als medisch geschikt om uit te voeren. We gaan dus twee marathons lopen, in twee landen tijdens een groot weekend.

Op zaterdag 25 oktober doen we de Snowdonia-marathon. Het heeft een aantal geweldige uitzichten, wat gelukkig is omdat het ook een van de moeilijkste wegmarathons in het VK zou moeten zijn. Dan nemen we een veerboot van Wales naar Ierland, en op maandag lopen we de Dublin Marathon op veel vlakkere wegen. Dat is toch het plan.

Om ons uitgeputte enthousiasme voor de tweede keer rennen van 26,2 mijl nieuw leven in te blazen, zullen we in Dublin vergezeld worden door nog meer mooie marathonlopers: Cathy; Laura en Josie. Ik hoop dat Dublin klaar is voor ons - we hebben veel Guinness nodig.

Een tijdje geleden vroeg iemand me wat mijn favoriete hardloopkleding was (behalve schoenen) en mijn antwoord was 'accessoires'. Dingen zoals handschoenen, mutsen, compressiesokken EN een zonnebril! Ik ben een ENORME fan van de kleine dingen die kunnen bijdragen aan je normale hardloopkleding (tops / bottoms / Nike Air Max Motion Dames schoenen) en het is bekend dat ik zeg dat het dragen van een cool paar tinten goed is om 1-2 seconden af ??te scheren uw PR. Sinds een maand of zo loop ik in Maui Jim-zonnebrillen, met dank aan Rock 'n' Roll, en het heeft me bijna een fris nieuw gevoel gegeven bij mijn hardlopen, dat sinds kort bijna alledaags is geworden .

Iets nieuws proberen
Als ik ren, val ik soms in een comfortabel ritme. Het is geweldig omdat het me in staat stelt om een ??aantal mijlen te halen en me niet overmatig te inspannen waardoor ik de rest van de dag uitgeput ben, maar het nadeel is dat ik mezelf niet druk om een ??betere en sterkere hardloper te worden. In de afgelopen maand heb ik stukjes en beetjes online hardloopplannen gebruikt om op te nemen in mijn wekelijkse hardlooproutine. In plaats van op weg te gaan naar een normale run van 10 mijl, werk ik in enkele tempomijlen. En in plaats van een Nike Air Zoom Pegasus 31 Mujer wandeling van 5 mijl te maken, werk ik in sommige heuvelherhalingen.

Название раздела: Ваш первый форум
Описание: Описание вашего первого форума.

Быстрый ответ

Введите код в точности так, как вы его видите. Регистр символов не имеет значения.
Код подтверждения
:hi: :smile: :wink: :twisted: :sad: :evil: :smoke: :eh: :eek: :fie: :silenced: :razz: :oops: :help: :spy: :insane: :biggrin: :toothless: :ill: :nervious: :weirdface: :pray: :clap: :think: :boxing: :cyclop: :rambo: :zombie: :cry: Ещё смайлики…

Вернуться в «Ваш первый форум»